Marketing

We hebben inmiddels meer dan tweeënhalf miljoen klanten en bijna alle Nederlanders kennen één of meer van onze merken. Onze business groeit niet meer alleen op de pijlers stroom en gas, al blijft dat wel de basis van waaruit we groeien met nieuwe proposities en kanalen. Loyaliteit wordt steeds belangrijker en de energietransitie – duurzaamheid, Smart Home en e-mobility is in volle gang. Een dynamische markt met nog ontzettend veel geheimen en dus kansen!

En deze kansen pakken we bij Marketing! Wij houden ons iedere dag vol passie bezig met nieuwe verdienmodellen, het implementeren  van nieuwe proposities en het voeren van doelgroepspecifieke campagnes, waarmee we groei realiseren naast stroom & gas..

We denken  in customer journeys en hechten veel waarde aan ‘ons geweten’: RADAR (Research, Analytics, Database Marketing And Reporting). Wij maken het voor onze klanten supersimpel om innovatieve (energie)oplossingen in huis te halen, die hun leven leuker en gemakkelijker maken.

Hoe we dat doen? Door doorlopend onderzoeken hoe we op korte en lange termijn onze klanten het beste kunnen servicen en bewust kunnen maken van de latente behoefte. Dit doen we met gedreven Marketing specialisten die iedere dag weer impact willen maken en de juiste vragen op het juiste moment stellen. Zij zijn in staat de details in te duiken maar tegelijkertijd het complete plaatje te overzien. Stilstaan is geen optie en innovatie is wat hen drijft!

Aan de slag binnen Marketing?

Wij kunnen niet wachten! Wij staan te springen om samen met jou nóg innovatievere campagnes en proposities en neer te zetten die het verschil maken voor onze (potentiele) klant. Of je dat nou doet vanuit de rol van  Marketeer, Productmanager of Innovation Manager, jij krijgt bij ons de kans om jouw ondernemerschap en creativiteit in te zetten en samen met ons te werken aan een nieuwe energiewereld. Dat is nogal een ambitie! We verwachten dan ook flink wat daadkracht en resultaatgerichtheid. Als je ergens het verschil kunt maken, is het hier wel.

Kom jij de energiewereld op z’n kop zetten?